Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 23 ianuarie 2016

de ce o noua paradigma ?


In primul rand as vrea sa ma fac inteles, ce acceptiune dau eu notiunii de paradigma. Dupa mine este totalitatea modului in care noi privim/intelegem/ ne raportam la experienta si consecutiv modalitatile de a crea experienta.
Aici desigur intra TOT ce poate cuprinde relatia cu noi insine si ca si consecinta, cu tot si toti ce ne inconjoara.
Asa cum a fost, experienta ne-a adus in acest punct, desigur mai "bogati" decat am fost.
 Cand/daca acest nivel batucit ne-a ajuns, putem alege un alt tip de joc, o alta paradigma, in raport cu maturitatea noastra interioara.
O minunata sugestie ne-o face o individualitate aflata intre noi, si care cauta sa ne indice si o cu totul alta cale, uneori chiar folosind formule sau solutii socante.
Fizician cu un palmares foarte bogat, cu foarte multe brevete inregistrate deja, dar personalitate construita pe o structura de inalt nivel vibrational, are a ne propune o viziune TOTAL INEDITA privind Cunoasterea si Intelegerea Creatiei, a ceea ce ne-am obisnuit a numi materie si/sau energii.
Asa cum eu il percep, coerenta viziunii sale integratoare depaseste dar cuprinde majoritatea stradaniilor care s-au facut de a intelege totalitatea interactiunilor cat si a modalitatilor de a trece de la materie la camp si invers.
Sunt doar cateva cuvinte pe care IN ACEASTA POSTARE le spun despre propunerea acestei noi viziuni integratoare, iar MOMENTUL pentru dinamica civilizatiei consider ca ESTE de cotitura. Pe parcurs voi dedica multe postari cu referire specifica pe cate o idee, asa cum eu o percep in ACUM.

Niciun comentariu: