Totalul afișărilor de pagină

joi, 28 ianuarie 2016

Vizionarismul, atribut intrinsec OM-ului

Am intentia de a revedea putin impreuna notiunea de viziune. Omul este un vizionar, fie ca este constient/treaz, fie ca nu! Cand iti spui: "va fi o zi splendida" ai pus la treaba vizionarismul, ai creat conditiile INTERIOARE pentru a aduce in manifestare acea "realitate experientiala", care doar pare ca este plina de conditii obiective. La fel desigur si cand spui "va fi o zi de cacat, am atatea pe cap!"...Totul se va alinia intentiei tale, sper inconstiente in ultima formulare, pentru ca experienta sa iti confirme "capacitatea " de creator, "dupa chipul si asemanarea", adica din...nimic obiectiv. 
Exista profesii in care nici nu ai putea exista daca nu ai avea constient capacitatea de a fi vizionar. Cam toate profesiile creative se regasesc aici. Cum ar fi un arhitect fara viziuni? 
Desigur viziunea se naste in mintea creatorului si ESTE PROIECTATA IN AFARA SA! Adica adusa in manifestare. Pe cai specifice nivelului in care vizionarismul urmeaza a se manifesta. Si plecand de la DATE deja existente, mai multe sau mai putine, in Constiinta Colectiva. Altfel viziunea ar fi dificil sa se manifeste. Orice arhitect va trebui sa aiba in vedere amplasamentul, sa se armonizeze cu solul si subsolul pe care urmeaza amplasarea, sa gandeasca o structura de rezistenta, etc. Libertatea de creatie si deci instrumentele variaza foarte mult. Un pictor nu are acele conditionari, spre exemplu.
Deci si vizionarismul este PE NIVELE. Din multe puncte de vedere. Eu pot avea o viziune originala de mobilare a apartamentului meu si nu intru in contradictie, neaparat, cu Constiinta colectiva, cel mult a reprezentantilor ei din familia mea, care ma pot considera nebun, in schimb cand amplasez ca arhitect o cladire fistichie, care nu e in armonie cu diverse, deja TREBUIE SA AM FORTA sa o impun! Sau forta argumentelor...
Chiar si la acel nivel, arar pot face abateri de la DATELE acceptate de Constiinta Colectiva ca fiind viabile.
Cand insa vizionarismul ISI PROPUNE modificarea substantiala chiar a DATELOR continute in Constiinta Colectiva, calitatea viziunii si DATELE pe care ea se sprijina trebuiesc sa fie girant al succesului.
Cand am afirmat ca aceasta viziune este cam singura capabila, din tot ce eu am auzit (si sunt foarte deschis la informatie, indiferent de unde ar veni), sa ofere o noua directie de dezvoltare a acestei civilizatii, am cantarit foarte atent toate punctele care dau CALITATEA NECESARA acestei viziuni. Pe directia pe care s-a mers oricum suntem cu capul in zid, din mai toate punctele de vedere...Autodistrugerea nu ar fi o optiune, iar a continua paradigma actuala nici macar o generatie nu va mai duce. Majoritatea individualitatilor tinere, in curs de "formare"/conditionare deja simt ca nu mai au directie iar raspunsul psihologic este depresia. 
Aceasta viziune este capabila sa duca mai departe progresul tehnologic, chiar cu viziune total diferita si cu valori aliniate creatiei. Marturisesc ca eu deja NU MAI SPERAM ca asa ceva va mai fi posibil, din punctul experientei adanc separatiste in care ne gaseam.
Valorile pe care eu le VAD ca sprijinind aceasta viziune sunt in primul rand cele ale Sinelui: respectul de sine ca si creator, incluzand responsabilitatile ce decurg din aceasta corecta pozitionare, inclusiv respectul pentru aproapele meu. Apoi compasiunea pentru experienta mea dar si a lui. 
Spulberarea iluziei ca ALTUL are grija de nevoile tale si tu ii poti cumpara aceasta grija cu ceva...din ceea ce tu esti (viata, in esenta).
Apoi nu numai o foarte corecta pozitionare fata de ambient/mediu ci chiar eliminarea noxelor si folosirea lor in scop creativ. Unul din principalele componente in tehnologiile propuse este asa numitul GANS de CO2, care preia dioxidul de carbon deja produs si il directioneaza in scopul ameliorarii vietii.
Punctele de forta din Constiinta Colectiva pe care SE SPRIJINA aceasta viziune sunt constituite de preluarea datelor din Geometria Sacra precum si a intregii Cunoasteri Esentiale existente acolo. Explicarea foarte atenta a tuturor proceselor energiilor aflate in Creatie, fara a exista diferente de viziune la diferitele scari la care ne-am raporta. Problemele care au tot aparut s-au nascut tocmai din negasirea unei teorii capabile sa explice fenomenologia indiferent scara la care ne raportam.
Poate va fi un efort mic la inceput pentru a accepta logica simpla a acestor fenomene, explicate fundamental diferit, dar va rezulta o viziune integratoare, cel putin in ceea ce denumim "fizica", ca stiinta.
Oricum eu o accept ca viziune de tranzitie in experienta, mult mai aproape de ADEVAR si capabila sa duca experienta pe mai departe in sensul dezvoltarii fara sincope, pentru inca cateva mii de ani. Si am convingerea ca peste cativa ani deja vom discuta altfel toate aspectele ce o contin.
Si pentru ca, oricum, si Keshe, chiar mai categoric decat Tesla, afirma ca singura "adresa" a unui obiect este vibratia sa, ADEVAR pe care il sustin si eu de foarte multi ani deja, la vibratia acestei noi paradigme vor rezona mai intai cei cu vibratie foarte inalta. Cei deja constienti ca sunt pe deplin creatori responsabili, cauze si nu efecte in propriul exercitiu!

Niciun comentariu: