Totalul afișărilor de pagină

marți, 26 ianuarie 2016

vorbind despre O NOUA PARADIGMA 3

PARADIGMA...vad ca acest cuvant risca sa creeze confuzie! Eu stiu insa ce inseamna comunicare; exista un emitator, o idee/cuvant emis si un receptor. Decodarea depinde de receptor, cata vreme eu am atentia de a nu emite confuz. De aceea mi-am si "desenat" cat mai limpede acceptiunea termenului, in primul articol pe acest subiect.
Mai am in intentie sa clarific inca un aspect. Desigur SI EU STIU ca...nimic nu exista, TOTI cei constienti au stiut asta la randul lor. Cu toate astea s-au intors putin din acel NIVEL ABSTRACT si au cautat ARMONIZAREA JOCULUI. De ce? Din intelepciune!
Desigur nu exista reguli in acest joc dar la fel de sigur daca iti dai cu ciocanul peste deget se va invineti! Cata vreme ALEGEM sa fim fixisti pe cate O IDEE, fara a cauta CALEA de a armoniza cat mai mult JOCUL, chiar vom iesi, fie si aparent, din acest nivel, intrebandu-ne TOTUSI DE CE AM FOST IN EL?
Parcurg si eu diferitele postari ale diferitelor puncte de constiinta si nu am cum sa nu observ, in cele mai multe cazuri, TENSIUNILE din spatele cuvintelor pline de o anume intelepciune... Pentru ca degeaba sunt intelept daca exercitiul meu de viata ESTE CRISPAT sau doar...nesimtit! Iertare, TOTI SUNTEM UNA! Adica...nu existam!??
Cand spun "o noua paradigma" nu ma refer la o noua cosmetizare! Ma refer la SCHIMBAREA FUNDAMENTALA care, practic, sa ne ofere sansa unui joc de pe pozitia ASUMATA CONSTIENT de a fi CAUZA si nu efect, indiferent a ce/al cui!
Si, de asta data, schimbarea sa nu fie doar la nivel psihologic ci al experientei practice! Nu SA PRETIND ca eu nu sunt in joc dar...boala exista! Ineptii de genul "eu nu exist" dar "boala exista" eu chiar "nu mai duc", glumind "psihologic" desigur!...
Deci, "o noua paradigma" ar fi reprezentata de SCHIMBAREA sensului din entropic, de prabusire in sine, in expandare/creatie constienta si ALINIATA CREATIEI, in baza observatiilor celor mai atente si esentiale si nu evitandu-le!
Deci, dupa ce am inteles ca...noi nu existam dar CAFEAUA EXISTA si ne bucura papilele, care desigur...nu exista, putem sa ne ducem acum ATENTIA in ce ar insemna o NOUA CALITATE A EXPERIENTEI! Care...chiar exista! 
Desigur experienta arata asa cum arata, tocmai datorita modului in care noi AM FOST CONDITIONATI sa percepem si sa procesam datele. Nu are nimic "obiectiv" doar ca subiectivitatea este limitata la ceea ce deja continem, ca DATE!
Daca schimbam datele evident experienta va lua alta cale. S-a incercat deconditionarea individuala pe tot felul de cai/sisteme, doar ca aparenta "materialitate/fizicalitate" pare sa contrazica eforturile noastre constiente de a ne schimba programele. Care EVIDENT sunt sustinute de nivele de inteligenta situate vibrational deasupra mentalului individual. O noua paradigma ACOLO isi propune SCHIMBAREA, care evident va fi sustinuta de toti cei constienti, prin confirmarea in experienta individuala. Doar asa se pot RESCRIE DATELE IN...AKASHA!
Cand o individualitate apartinand comunitatii stiintifice, recunoscut de aceasta, realizeaza in ciuda propriilor conditionari la care desigur a fost supus, ca intelegerea stiintifica a lumii este eronata si paralela cu ADEVARURILE CREATIEI, desigur s-a saltat macar partial din acele conditionari, pentru a le putea sesiza.
Desi la inceput si mie mi s-a parut aberant, -trebuie sa recunosc aceasta proprie eroare care a tinut cam trei zile-, nu am putut sa nu devin atent, observand ca ceea ce el "vizualizeaza" nu numai ca nu contrazice dar CONTINE toate intelepciunile esential exprimate, cam pe toate caile de Cunoastere si intelegere.
Regasim atat legile Kybalionului cat si geometria sacra, gasim rolul esential al cifrei 9, regasim ATENTIA pe sensurile orar/antiorar al miscarii energiilor! Toate insa legate intr-o logica de ordin superior, o integrare foarte armonioasa a TOTULUI in TOT!
Pentru ca descrierea sa fie si mai limpede, el roaga pe fiecare sa inteleaga rolul impartasirii, al comunicarii permanente, al daruirii si al STARII DE GRATIE in care e cazul sa trecem, pentru a putea creea ceva cu adevarat viabil. Ne roaga sa acceptam SA NE JUCAM cu noile tehnologii propuse, subliniind ca DOAR ASA vom obtine cele mai spectaculoase rezultate. Ne repeta SA NU NE GRABIM si sa nu urmarim obsesiv SCOPUL, aceasta indepartandu-ne de ceea ce ne-am propus.
Viziunea si tehnologiile propuse acopera TOATE NECESITATILE EXPERIENTIALE, indiferent la ce ne-am referi. Nici macar nu si-a propus sa specifice CE ANUME nu ar putea fi schimbat ca urmare a intelegerii fundamentale a acestor "adevaruri" stiintifice, noi pentru mintea noastra ASA CUM EA A FOST CONDITIONATA.
Dar, desigur...avem o problema! Am fost obisnuiti sa credem ca cei mai valorosi dintre noi ne-am scolit asiduu. Ca "restul" nu prea au nimic de spus! Si e greu de acceptat ca cel dezinteresat de scoala ar fi fost asa din motive SUPERIOARE intelegerii conditionate. Acum chiar si cel nescolit crede despre el insusi ca a fost un lenes si acum isi merita soarta, fiind "mai slab pregatit" pentru viata! Si totusi vom vedea ca cei de pe urma pot fi cei dintai!
Vad oameni foarte pregatiti si foarte dornici de a rezolva aparenta criza energetica, cea care pare ca ne stranguleaza experienta si ne face obedienti fata de un sistem spoliator. Si ei isi vad abilitatile practice de a intelege aceste aparent "noi adevaruri", doar ca ceva adanc structurat in mintea lor nu le permite...accesul!  Pare mintii lor ca aici se face doar poezie! Si chiar si ei "simt" ca se pacalesc singuri...
Dar mai la obiect, maine!