Totalul afișărilor de pagină

duminică, 7 februarie 2016

...as vrea sa POT CREDE ca vorbesc pentru multi...



o IMAGIne... :

 O vedeti? Este ea "reala" ?
Ceea ce mi-am propus sa aduc in fata atentiei voastre este aceasta "maxima provocare"...Ce acceptam sa definim a fi REAL/realitate.
 Amuzant si LOGIC, in acelasi timp, este ca va trebui sa constatam ca vom avea, chiar si numai la vederea acestui simplu .gif, o infinitate de definitii. Fiecare, raportandu-se LA EL, de fapt isi va defini siesi propria "pozitionare", la nivel de constientza. Si aceasta automarturisire va fi functie de nivelul de vibratie/maturitate si trezire la care si-a acordat accesul.
Un  .gif se obtine din "impachetarea" unei insiruiri de cateva imagini (care la randul lor pot fi fotografii sau desene, obtinute pe diverse cai), si care ruleaza intr-o bucla inchisa-(simplificand la maxim). Menirea lui este sa insele ochiul, sugerand de regula miscarea, ca si fotogramele la un film.
El acum "ruleaza" pe monitorul tau, dar NU TU l-ai pus acolo. La un anumit nivel, eu l-am pus, doar ca nu eu l-am creat. Pana acum o ora nici nu visam sa "existe". 
El infatiseaza, in modul in care EU ALEG sa-l decodez, un cristal rotindu-se si facand o infinitate de proiectii, prin fenomenele STIUTE, de reflexie/refractie a luminii. Care, la un anumit nivel, sunt si ele "reale"...
Doar ca tu ai posibilitatea sa te bucuri de "realitatea" lui in masura in care ai un monitor la dispozitie, care este si el un anumit nivel al "realitatii". Fara monitor "realitatea" acestui .gif ti-ar scapa, sau si numai daca placa grafica, o "realitate" si ea, nu ar avea parametrii necesari(de regula frecventa). Deci .gif-ul "meu" are o existenta conditionata pe monitorul tau, functie de "realitatile" pe care dotarea calculatorului tau le are. Ba mai mult, placa ta video depinde si ea in totalitate de anumite alte componente din calculator, cum ar fi procesorul central, memoria RAM si altele. Deci toate aceste nivele ale realitatii concura pentru a se obtine "realitatea iluzorie" a unei miscari, de care tu sa te poti BUCURA.
Si complexitatea jocului cuprinde si alte "nivele ale realitatii". Monitorul si el are atat o "realitate" ce apare ca fizica, dar si realitati virtuale, cum ar fi pixelii/punctele de imagine care o alcatuiesc. 
Pixelii au in spate o anume configuratie, functie de genul de monitor, o anume "realitate", dar ei ca proprietati nu prea exista. Atat luminozitatea cat si culoarea difera de la microsecunda la microsecunda, comandati fiind de intregul lant de "realitati" care ii preced. Ei trec tot timpul, in ochiul tau/beneficiarul  final al "iluziei miscarii", prin stari de a exista sau nu, functie de comanda pe care o primesc. 
OK, dar intregul tau calculator  ESTE O CREATIE adusa in manifestare si are la randul lui in componenta "realitati" foarte diferite. Unele tin de o pretinsa fizicalitate si se cheama parte "hard" a computerului, altele tin de o anume virtualitate, si ea pe multe nivele si se cheama "soft"-ul calculatorului.
Acum, aceste componente pe nivele, au si ele "realitatea" lor caci...DE NU AR FI, NU S-AR POVESTI...despre ele. Si desigur indeplinesc FUNCTII, chiar si daca sunt considerate virtuale.
Avem nivelul "limbaj masina" care intermediaza cumva intre "hard"/"soft" , apoi avem mediul de operare, o "realitate" la fel de virtuala si desigur o multime de programele, functie de...ce dorinte de a "utiliza" avem, in raport cu calculatorul. 
Intregul "echipament" nu poate exista decat IMPREUNA, atat ce am denumi hard cat si soft...Constienta DESPRE acest ADEVAR abia FACE DIFERENTA. 
In echipamentul numit CREATIE, eu sunt un pixel pe monoitor, adica in ce numim "fizicalitate". Capabilitatile mele sunt iluzorii cata vreme ma voi identifica cu acest mic loc pe monitorul Creatiei. Lumina si Culoarea imi vor fi comandate de ...procesorul de imagine si...atat. Pe o anumita orizontala vibrationala. 
Daca eu ca si pixel incep sa urc pe firul vibratiilor din ce  in ce mai mari-ca si constientza-, nivelul informational la care imi acord accesul va depasi limitele de programare ale placii video, chiar daca aspectul meu "fizic" va ramane...de pixel pe monitor.
Evident acum paralela putin fortata nu se poate "verifica" in calculatoarele de pe masa, era doar un mod de a explica . Ar fi si stupid sa imi imaginez Creatia la simplitatea unui calculator, dar in mod cert suntem in plina REALITATE VIRTUALA in curs de up-gradare. Bafta! 

Niciun comentariu: