Totalul afișărilor de pagină

marți, 5 aprilie 2016

ACTUALIZARI...

NIMIC nu sta pe loc si desigur nici eu...

 Nu aveam pana acum decat banuiala despre CUM lucreaza GANS-urile. Intre timp am experimentat foarte atent, in baza cunoasterii dobandite in cei nu putini ani dedicati lucrului cu energia "piramidei". Suntem obisnuiti, conditionati sa gandim/procesam doar in conditiile limitative ale paradigmei entropice, in care totul ESTE FINIT, totul SE CONSUMA, EPUIZEAZA, totul SE ADRESEAZA PUNCTUAL, conform a ceea ce "vede" mintea ca fiind singurele cicluri CAUZA/EFECT!
 ESTE
motivul pentru care ne va fi dificil sa acceptam ca se poate si ALTFEL.
Ca si energia piramidei, campurile pe care le formeaza aceste forme/informatii coborate catre materie, actioneaza sinergetic si nu se epuizeaza ci dimpotriva.
Cu alte cuvinte, tu crezi ca ai o suferinta punctuala, undeva pe corpul "fizic"...si intervi pe locul respectiv pentru ameliorare/vindecare. Pui un astfel de pachetel in zona respectiva. Daca este o durere acuta, foarte posibil sa si dispara in cateva minute. Daca este ceva cronicizat, vei insista ca timp. Toti acesti timpi, insumati, se vor adresa, de fapt, intregului "vehicul fizic" cu tendinta catre normalizare/optimizare.  
ESTE un fenomen pe care il re-cunosc bine, am "patit-o" si cand ma "tratam" cu apa infoenergizata sub pi ramida. Imi tratam sinuzita si mi-am optimizat vederea, spre exemplu. Sau meditam sub piramida si emotionalul s-a echilibrat DRASTIC. Si foarte multe exemple am avut lucrand cu oamenii, la cabinetul de piramidologie. Un aspect interesant este acela ca aceste infoenergii "detecteaza" zonele in care au ramas sechele in urma diferitelor "evenimente" pe corp, cum ar fi vechi lovituri sau/si interventii chirurgicale, tot in vederea indepartarii urmelor/tensiuni in tesuturi.
Apar frecvent si asa  numite "crize de vindecare", in care ARMONIA e perceputa ca agresiune.
As mai preciza ceva. Cei care sunt pe un drum constient STIU ca de la un moment sensibilitatea la dureri scade. Frecvent constati ca te-ai taiat si nu ai sesizat cand, etc. Ca urmare si semnale pe care corpul le-ar mai da, despre o tensiune, nu mai sunt percepute ca durere. AICI este si un avantaj dar apare si posibilitatea de a iti pierde niste instrumente privind starea vehiculului. Sunt sigur ca multi stiti ce spun. Asta poate face ca mecanismele degenerative caracteristice modului entropic de procesare sa continue, desi nu ar mai fi normal. Sunt insa nivele de inteligenta/procesare date in corp care inca nu au fost updat-ate si care inca prelucreaza entropic. Aceste infoenergii am tendinta sa cred ca le ajuta sa reintre in ARMONIA generala. 
Spuneam ca aveam o problema cu o unghie incarnata si A TREBUIT SA CONSTAT ca, dincolo de asta, aproape rezolvata deja, anumite articulatii isi pierdusera flexibilitatea (intre falange). Am avut bucuria sa constat ca si-au revenit, fara ca eu macar sa fi sesizat ca...era acolo o problemutza. In general se observa o crestere a flexibilitatii.
Tot o observatie personala, legat de interactiunea cu aceste pachetele: dozajul in timp va trebui sa si-l faca fiecare, individual. Spuneam ca am pus aceste pachetele intr-o soseta, peste noapte. La un anumit interval insa apare o "criza de vindecare" atat de puternica incat trebuie sa intrerupi, ca sa poti continua somnul. Cert este CA SUNT FOARTE ACTIVE, in ciuda aparentei inofensivitati.
In ceea ce priveste pachetelele, ca orice, si ambalarea ermetica in folie polietilena are avantajul de a nu permite contactul, nici macar accidental, cu pielea, dar si dezavantajul ca nu este un contact prea agreeat de celulele pielii, deoarece nu le permite sa respire. Eu RECOMAND ca intre piele si pachetel sa lasati un material textil, asta nu impiedica cu nimic interactiunea si pemite si celulelor sa respire.
Exista formule de ambalare suplimentara in material sintetic dar cu proprietati textile, pe care eu mi le-am procurat, numai ca ingreuneaza suficient de mult ambalarea, marind costurile, evident.

Eu am tinut la acest mod ermetic de ambalare deoarece, spre deosebire de modul care se practica (o tesatura textila umectata in GANS), am dorit sa ambalez GANS-ul in starea lui, fara suport textil. Aceasta face cateva diferente: pe de o parte este util ca, inainte de utilizare, sa-l agitati/framantati usor, deoarece are tendinta de separare de apa continuta. Pe de alta parte face posibila imersia intr-un vas cu apa, pe care il va armoniza/purifica infoenergetic, apa care apoi poate fi bauta. In general aceasta se obtine in vase speciale, dar cu acest ambalaj nu mai este necesar. Apa tratata in acest mod poate fi utilizata cu succes si in culturile agricole, accelerand dezvoltarea plantelor.
Am cautat sa fiu cat se poate de scrupulos, asigurand si calitatea spalarilor finale, ajutandu-ma de instrumente specifice. Desigur la nivel de laborator mic. Prin bunavointa unui prieten, am avut si placera de a produce GANS/ORMUS cu apa de mare, CO2. Chiar este spectaculos. 

Am si probat cum se simte: eu am perceput o emisie de caldura, in ciuda faptului ca pachetelul si continutul erau chiar reci...in rest nu am sesizat-deocamdata cel putin-diferente notabile. Desi exista distinctie intre modul in care tehnologia si principiile Keshe recomanda obtinerea CO2 si cele pur chimice in care se produce acest Ormus, aspectul este foarte asemanator si starea de micro/nanoparticule de asemenea. Mai exista si alte asemanari, deoarece si Keshe recomanda ca solutia salina sa fie eventual apa de mare, datorita continutului de absolut toate elementele care alcatuiesc VIATA pe aceasta planeta. De asemeni si cei ce s-au dedicat obtinerii de Ormus, tot datorita proprietatilor "miraculoase" au facut-o. Deci e posibil sa ne jucam iar cu o separare...zic si eu!
Pot ajuta, in limita a ce eu pot produce deocamdata, pe cei interesati de astfel de pachetele, asigurandu-i ca CHIAR LUCREAZA. Doar va trebui ceva rabdare si ATENTIE, pentru a putea urmari efectele. Spre deosebire de vechea paradigma, AICI se stabileste O RELATIE intre campuri, care se maresc cu fiecare "intalnire", asa cum e in orice relatie. Mai ales in suferintele cronicizate. La cele acute rezultatul poate fi, in cele mai multe cazuri, chiar spectaculos.
Tocmai datorita acestui fapt (relatia care se stabileste), aceste pliculete odata folosite de cineva, nu le dati si altcuiva, pastati-le pentru uz personal. Nu se "epuizeaza" ci dimpotriva, relatia se va adauga ca si campuri, marindu-si eficienta.
As mai dori sa precizez ca continutul lor nu este NICI TOXIC si NICI NU PREZINTA PERICOL de contact, in cazul in care eventual plicul ar ceda. Nefiind o substanta chimic activa ci absolut neutra, o simpla clatire cu apa este absolut suficienta. Cu toate acestea NU ESTE RECOMANDAT contactul, in scopuri curative, de nici un fel.
Desigur voi mai continua subiectul, pe masura ce voi avea si rezultatul a ceea ce unii dintre voi deja experimentati cu ajutorul pliculetelor de sanatate. Numai bine, TUTUROR!

Niciun comentariu: